Byter inriktning på bloggen

.DATUM: 2011-10-09 | KLOCKAN: 11:46:38 | KATEGORI: Everyday
Okej nu tror jag att jag kickar igång min blogg igen. Och jag tänkte förklara läget.

Jag är en facebooknarkoman, jag skriver hela tiden. Och mycket av min tågtid spenderas med att tjuvlyssna eller småirritera mig på människor och sen skriva något roligt om det på facebook. That's me. Men nu har jag noterat att vissa saker är lite för långa och.. Lite för.. Mja.. Ingenting jag vill att min släkt ska läsa kanske?

Så det tänkte jag skicka över till min blogg. Kanske lägger upp vissa saker både på bloggen och facebook, vi får se hur det blir.

En annan grej jag tänkt på är det här med dokumenteringen av renoveringen, mitt nya hem. Orkar inte ha flera bloggar, så det blir väl en sidokategori här. Om allt går som det ska.

Smell ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback