Passade på och tog "a weekend off"..

.DATUM: 2011-05-22 | KLOCKAN: 11:57:28 | KATEGORI: Everyday
När jag insåg att de trots allt skulle bli helg i alla fall den här veckan också, så bestämde jag att jag skulle ta det lugnt. De var ett tag sen jag slappade hela helgen tror jag? Hade jag varit någon elitbloggare nu så hade jag väl kallat det "the weekend off", att jag hade struttat omkring i sexiga underkläder och små rosa hotpants-shorts med mina initsialer broderade med guldbokstäver, ätit jordgubbar (ingen grädde eller socker!) och varit på spa, ätit en och annan sushi och sallad såklart, och ätit mina hälsosamma sockerfria smoothies. That's not the case. Jag har tjockat på mig med godis, snubblat omkring i mina trekvarts-mjukisbyxor som är fulla med katthår (svarta byxor + vit katt.. big nono..), läst tidningar i solen och samlat på mig inspirerande bilder på pinuppor - som vanligt.

Igår skulle jag egentligen dammsugit också, men jag tänkte - eftersom att världen kanske ska gå under så... Men ack och ve, förgäves! Nu måste jag visst dammsuga i alla fall..

Här tänkte jag bifoga en bild på en sexig pinuptjej som typ.. Damsuger.. Eller äter jordgubbar.. Men jag orkade inte leta..

Kommentarer
Postat av: Louise

din weekend off lät klart mycket bättre än elitbloggares! :)

2011-05-22 @ 15:58:35
URL: http://louiisea.blogg.se/
Postat av: lisa

sv:förlåt att jag inte svarat har inte sett den kommentar förens nu min onepiece från chillunited är tjockare en den från ginatricot :)

2011-05-24 @ 12:53:13
URL: http://lisaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback