Shoppat loss lite, är trötter nu

.DATUM: 2011-07-16 | KLOCKAN: 21:08:54 | KATEGORI: Shopping
Tofflor på, onepiece: check. Mat, choklad & harry potter-film på G! Åh, jag gick en hel dag i ballerinaskor, helt platta. Det gjorde ont. Därav tofflorna nu. Men jag hittade i alla fall tre toppar! En som jag inte har på bild, men det är en superman-tisha som är tillklippt som en magtröja. Svart. Skitsnygg.


Det blev även dom här topparna från SHOCK. Är suupernöjd. Båda två är i stora storlekar, L på båda om jag inte minns fel? Sista exet av tubtoppen, och den satt superfint. Inte tight som på henne, men jag känner mig så galet obekväm i riktigt tighta tubtoppar, så det här var perfekt. Och sen tishan, lite stor kanske, men så sjuuukt mysig i tyget! Det kalaset gick på nästan 300 spänn, vilket alltså är ursprungs priset STYCK från början! Men rean var alltså 50%, lycklig chey alltså.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har kollat in den till vänster skitlänge ju :D

2011-07-17 @ 00:00:16
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Plutten

Vilka fynd du gjort då! Ibland ska man få ha lite tur också;)



Svar; Njaej, de finns inga lagar eller regler om håret eller piercingar osv inom läraryrket. Men däremot så ser man ju hur vissa föräldrar kollar. Jag ändrar absolut ingenting på mej! Kör på min stil o är den jag är på jobbet...men däremot så tänker jag efter en extra gång hela tiden. Just för sakens skull att inte skapa alldeles för mycket uppmärksamhet :)

2011-07-17 @ 00:34:18
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback