Klänningen!

.DATUM: 2011-04-16 | KLOCKAN: 08:23:28 | KATEGORI: Shopping
Här är den, min underbara, fina, Hell Bunny-klänning! Den är så fin, och så perfekt.. Upptäckte föresten nyss att det finns fickor på den också! Haha tyckte de var rätt coolt, är de töntigt utav mig? Hahah ;)

Föresten tänkte jag hjälpa er mer storlekar där ute om ni har i baktankarna att beställa en Hell Bunny klänning! Jag beställde ifrån BlueBanana, en engelsk webbshop. Jag är normalt en 36-38, och i BH är jag en 70D, vilket innebär att det blir jobbigt med klänningar. Det är resår i ryggen på den här, men jag tänkte att för säkerhets skull måste jag beställa en större storlek. Jag kikade i fleeera måttabeller och fick fram att det som skulle passa mina bröst bäst var en 12a, vilket motsvarade L. Shit, tänkte jag, den kommer behövas sys in! Men den funkar som sagt ändå! Och är ganska glad att det blev en stor, eftersom att den är fasligt kort! Det blir till att ha en till kjol under (som dock inte syns, men ifall jag måste böja mig eller det blåser menar jag haha). Hoppas det kan vara till hjälp för någon :)

Kommentarer
Postat av: Churi Chan

for en nydelig kjole!!!! elsket den:O

2011-04-17 @ 12:48:21
URL: http://www.chouji.blogg.no
Postat av: ellen ~

fan vad fin ;D

2011-04-26 @ 12:45:37
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback