Ett snabbt inlägg innan sången

.DATUM: 2010-09-06 | KLOCKAN: 17:33:18 | KATEGORI: Örongodis
Hann få skjuts med mami idag efter skolan! Tur det, vem har lust att åka kommunalt i tre timmar liksom? Raise your hand! ..Ingen? Tänkte väl det. I alla fall så ska jag börja med första sånglektionen för terminen. Det slog mig just i skrivande stund att jag inte har gett er nååågot som helst ljudklipp med mig när jag sjunger, heheh, ni får hålla er! Ska ut och sjunga med Rocket Cheese snart, kanske redan nu i veckan! Och eventuellt (och då menar jag verkligen "KANSKE") så kan ni få något klipp med mig då. Eller så får ni helt enkelt leta upp mig på gatorna i Stockholm ;)

Rocket Cheese har föresten haft spelning inne på PUB, för Pom Pom Parlour. Dom har i alla fall langat upp bilder på ansiktsboken (whatever happends is on facebook), om ni blir nyfikna på hur det går till och ser ut så finns bilderna här.


Mah papa som sjunger (dom byter för varje låt)


Inte världens bästa bild, men här är iaf hela Rocket Cheese ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback