The one and only day has arrived

.DATUM: 2010-08-18 | KLOCKAN: 12:19:26 | KATEGORI: Bilder
Idag blir det chillfesta med vännerna! Åh som jag har längtat! :) Även om det inte blev som vi först planerat så ska det bli superskoj att få komma ut och träffa Linnéa och Maria igen! Tänkte bara slänga in ett blogginlägg såhär innan jag åker, så ni vet vart som blir av mig! ;)


Jag förtjänade faktiskt en glass, så bra som jag är på att organisera mig själv ;)

Jag har inte haft ork att svara på alla kommentarer dom senaste dagarna, I'm sorry men jag ska försöka beta av några kommentarer idag innan jag åker. Jag har lite tid på mig under lunchen. Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback