Red Riding Hood @ Bio ikväll

.DATUM: 2011-05-07 | KLOCKAN: 12:17:41 | KATEGORI: Film
Bestämde mig direkt när jag såg trailern att jag måste se den här (Red Riding Hood), dock har jag inte speciellt höga förväntningar, och har på känn att ja kommer gå ut från bion surmulen över att "..de där var fan inte rödluvan!", hahah så egentligen kan jag ju inte bli besviken. Dessutom är det skaparna av Twilight som ligger bakom det hela - vilket gör att jag är ännumer skeptisk, tror den kommer bli lite väl lik storyn om förbjuden kärlek.. JAJA, nu ska jag fanimig sluta tjata sönder filmjäveln innan jag har sett den!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

vill se den!

2011-05-07 @ 16:27:12
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback