Nya leopardtights + is chai + sushi

.DATUM: 2011-05-08 | KLOCKAN: 18:49:00 | KATEGORI: Shopping
GOOOSH vilket underbart väder vi har haft idag! Har strosat omkring inne i stan i flera timmar och bara njuutit! Hittade ett par nya leopardtights på Gina också, jag som har rätt höga krav på mina leopardmönster - men blev skitnöjd. Dessutom testade jag ischai (från waynes) och det var nog de godaste jag har smakat i hela mitt liv, i alla fall på en andraplats eller något. Till lunch blev det sushi också - vilket som vanligt är vrålgott de med. Och gissa vem som har lärt sig äta med pinnar..? ;) Trodde aldrig jag skulle kunna, har knappt försökt ens, så bah TJOFF lyckades jag sätta fingrarna på något magiskt sätt så funkade det! Samanfattningsvis var det en underbar dag! I'd like some more of diz, pliz.

Kommentarer
Postat av: Louise

äta med pinnar ät ju jätte svårt, jag har provat flera gånger, men det går verkligen inte ;)

2011-05-10 @ 18:53:50
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback