Försöker roa mig för att inte inse faktum: NERVÖS!

.DATUM: 2011-05-29 | KLOCKAN: 17:08:10 | KATEGORI: Everyday
Jag ska sjunga imorgon, avslutning för terminen där jag tar sånglektioner. Ehja, jag är i alla fall nervös, så försöker att inte tänka på det. Skjuter upp nervositeten tills den där låten som är innan mig spelas.. Öh om jag inte råkar hamna först, sånt är lite jobbigt måste jag säga.

I alla fall, idag har jag försökt roa mig med följande; Duscha. Försöka lära min sju månaders brorsa att krypa (fan, ja blir frustrerad när jag tänker på hur jobbigt de måste vara att inte kunna krypa ens!!). Disktat (ohyes.. och varför vill mina fingrar skriva "dischat"... haha låter trashigt). Kodat inför en ny bloggdesign som ni troligen inte kommer få se skymten av på ett braaa tag. Och tja, övat på sången inför imorgon. Och grattat min mor, som ni ser. Nu ska jag i alla fall övergå till att fixa håret, inför imorgon det med haha!


Apropå det här med facebook, är det OKEJ att gilla sina egna uppdateringar? De tycker jag! *GILLA*

Kommentarer
Postat av: Louise

klart det är okej att gilla sina egna uppdateringar! Det gör jag ofta :P

2011-05-29 @ 20:28:05
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback