Vad står på schemat ikväll då?

.DATUM: 2011-03-05 | KLOCKAN: 20:12:41 | KATEGORI: Shopping
Hmm.. Jaadu.. Då ska vi se här.. Ingenting! Jag lider verkligen, för pappa åkte till Strängnäs på spelning idag. Jag hade verkligen jättegärna följt med, men är man inte 18 så är man inte. Fan så surt de här är.

Men ja, senare i kväll ska jag: Krypa upp i sängen i myskläder, titta på tv eller någon film, äta Ben & Jerry och smsa / eventuellt ringa upp någon. Mys, mys. Funderar på hur jag ska göra imorgon dock.. Det är ett par jeans har jag spanat in, måste faktiskt köpa dom. 99 spänn och dom är ju som gjorda för mig. Men dom verkar inte finnas i min storlek i butik så jag tror det blir till att beställa hem några storlekar och pröva vilken som sitter bäst.. Å självklart skicka tillbaks dom andra haha! 


Dom ser inte speciellt roliga ut såhär på bild må jag säga.. Men dom var sköna och såååklart ska dom vara uppvikta ;) Annars förlorar dom ju meningen i mina ögon! ;)

Kommentarer
Postat av: millan

Har ett par sådana jeans, himla bra köp, billiga och sköna!

2011-03-05 @ 23:40:42
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Postat av: millan

Sv : Slutresultatet kommer bli episkt ;)



Gör det :) dom är himla sköna, inga jobbiga sömmar som skaver osv.

2011-03-06 @ 11:56:26
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag har de där jeansen i alla tvättar som finns. Grymma ju!

2011-03-06 @ 21:34:36
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback