God natt världen, nu orkar inte inte vara vaken

.DATUM: 2011-03-10 | KLOCKAN: 20:49:52 | KATEGORI: Shopping
Har haft en förmåga att inte alls gå upp när jag ska på morgonen den här veckan. Det är troligen pga att jag har haft lov.. Kanske också lite för att jag inte har gått och lagt mig i tid.. Och idag har jag fan inte haft något att blogga om. Eller jo, men jag har liksom inte gjort det ändå? Trots att jag har varit inloggad på bloggen hela dagen.. Konstigt..

HAR IAF KÖPT JEANSEN NU! Dom jag bloggade om här, OCH DOM ÄR VRÅÅÅLSKÖNA! Och snygga. Det var låg midja på dom, den som såg rätt hög ut på bilden. Men dom är PERFA! Superduper!


Kommentarer
Postat av: Joss

dom va skitfina!

2011-03-11 @ 11:41:25
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Jessi Fox

men hallååååååå fan va nice att du har köpt dom... kanske du kan förklara för mig hur dom är i materialet?? är de riktigt jeansmaterial eller är de strech?

2011-03-11 @ 11:49:00
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback