You gotta like it. Bombshell in a nutshell.

.DATUM: 2011-06-11 | KLOCKAN: 22:10:32 | KATEGORI: Bilder
Fuckyeah, känner att mitt nick "BOMBSHELL" kanske inte riktigt passar in på mig trots allt? Okej, ni lär ju se att bilden är LITE redigerad, men nu är det såhär, att jag är så jäävla trött på att raka benen. Och jag har bara gjort det.. Tja, inte så många gånger. I hela mitt liv kanske jag har rakat dom 10 ggr?! Kan det vara så? Kanske, har ju inte direkt räknat men det är inte mycket. Benhåret LÄNGST NER har precis börjat bli lite mörkare å jag känner bara men näe, fuck no, jag tänker inte sitta och raka benen varenda jävla dag bara för att.. Fan då för?! Mina ben är inte stickiga, och jag är blond, så det ser inte helt förjävligt ut.. Utom när man faktiskt SER håret (nähä?), men det är ju inte direkt skitlångt. JAG TÄNKER FAN ALDRIG MER RAKA MINA BEN :@

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha bilden gjorde min morgon lite grann :)

2011-06-12 @ 11:05:42
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: DEAAAAAAAAAAAAAA

Hahahahahah that's the spirit mah göRl

2011-06-12 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback