HA EN FIN NATIONALDAG (tjurigt inlägg dock)!

.DATUM: 2011-06-06 | KLOCKAN: 16:59:51 | KATEGORI: Everyday
Åhåå, dags att bli en såndär vild svenne som hetsar fram hur mycket h*n älskar sitt land en dag om året. Haha ja, och på valborg.. Och midsommar.. Och större delen av sommaren egentligen.. Och lite på hösten, och ibland på vintern.. Jag älskar Sverige, okej? Haha! Nä men, ibland kan jag väl känna att det är löjligt, att alla bara älskar Sverige på nationaldagen, men så tänker jag efter. De e fan inte löjligt alls! Det här är ju den enda jävla dagen på året man får vara viking utan att någon spottar efter en med orden "jävla svenne/rasist/nazist/nationalist", så många som jag skulle vilja slänga en ordbok i skallen på PEOPLE OF THE EARTH, ORDSÖK "NAZIST"! Och alla andra ord ni smutskastar oss med. Jag skulle inte säga att det är fel att vara nationalist, fan aldrig. Och nazist? Rasist? En jävla svenne? Ja okej, jag kan leva med att kallas svenne. Och nationalist, eftersom att jag inte ser fel i det. Men när folk säger att man är en fitta som står och säger att man älskar sitt land?

Okej nu ska jag lugna ner mig, ha en förjävla vacker dag, Svenska folket! Och alla andra som råkar befinna sig inom riksgränserna också. Eller utanför? ALLA SKA VA GLADA FÖR FAN! WUHO!

Kommentarer
Postat av: ellen ~

elrhur.. så sjukt löjligt att folk som tkr om sverige kallas rasister.. saknar helt logik -.- haha gosh, människor måste inse saker är inte svart elr vitt

2011-06-07 @ 00:52:04
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Nadja

Ganska fånigt ändå att smutskasta någon för att man tycker om sitt hemland? Vem gör inte det liksom. Både din och min grund, vårt släktträd vår världsbild är ju svensk varför kan vi inte tycka om den då? Blir också lite putt på sånt där. Om någon kommer från Grekland och säger "Grekland är bäst, jag älskar mitt land, Grekland är mitt allt!" inte fan skulle jag bli sur på honom för det. Tvärtom, det betyder ju inte att han på något sätt vill vara överlägsen eller känner sig bättre.

2011-06-08 @ 12:01:44
URL: http://zoologischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback