Äntligen en ny mobil!! WUUHO!

.DATUM: 2011-06-04 | KLOCKAN: 16:28:47 | KATEGORI: Shopping
Så, idag har jag shoppat lite + inhandlat en ny mobiltellifååån, WIHOU!! Verkligen behövligt, då jag har fått använda min gamla XpressMusic (som är "känd" för att gå sönder.. BIG TIME!!) som.. Tja, har hållit sitt rykte. Jag kan inte se kontakter och har därför fått gå på att lära mig nummer utantill. Man måste starta om den efter användning av kameran, etcetcetc. MEN NOG OM MIN GAMLA MOBIL!! Idag blev det alltså en svart LG P500 som införskaffades, och jag väntar med spänning på att den ska ladda klart så att jag kan testa den för första gången!

Förutom min mobil så köpte jag även två toppar från New Yorker. Det måste fan vara min favoritbutik ? Kunde ha köpt såå mycket mer där, men det får vänta tills jag orkar pröva allt, haha! ;) Den ena toppen är väldigt basic, leopard, tight, trekvarsärm. Medans den andra är väldigt sommrig, behövligt då jag insåg imorse att jag inte har några sommarkläder som följer min stil egentligen. Illa. Men, nu har jag iaf köpt den här sommriga och väldigt flickiga / oskyldiga bolerotoppen, haha dock är den inte lika oskyldig när man har den på eftersom att den är lite smågenomskinlig och det är mycket tits som syns genom ett litet "hål" framtill.. ÄSCH ni får se den någon dag så slipper jag tråka ut er med ordagrann förklaring!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Är du intresserad av en ny kamera? I så fall ska du kika in min annons på Blocket. Jag säljer min Olympus E-420 och just nu är priset sänkt till endast TRETUSENKRONOR! Alla originaltillbehör ingår, inkl. 4 GB minneskort.



http://www.blocket.se/ystad/Olympus_E_420_34041434.htm?ca=23_15&w=0&last=1



Ha en fortsatt fin helg.

2011-06-04 @ 23:42:45
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/
Postat av: Matilda

jättesnygg!

jag vet en som köpte en likadan, bara för att det stod google på baksidan..



Sv; jo jag lyckte lite så :)

2011-06-07 @ 18:47:16
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback