Här kommer det där jävla klippet jag har lovat så många ggr!

.DATUM: 2011-01-30 | KLOCKAN: 14:02:53 | KATEGORI: Örongodis
Jag sjunger i början, det är inte hela min låt (det en "nerklippning" av hela uppträdandet) - det kanske är lika bra? ;) I alla fall, jag vet att det blir fel ibland och att jag krampar när jag sjunger, haha. Men tja, jag är relativt nöjd. Fråga mig inte varför dom spelar "Family Guy" till minne av förintelsen..




UPDATE: SOM NI MÄRKER KAN JAG INTE LÄGGA IN VARKEN KLIPP ELLER LJUD, vilket får mig att bli GALEN! Så.. Ni får det så fort HTML-sidan fungerar på blogg.se igen.. SUUUUCK! Ni får väl titta på det här då.

Kommentarer
Postat av: A

Du är duktig :)

2011-02-02 @ 18:44:10
URL: http://arzus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback