Vintage vs. Hell Bunny (sweetheart dress)

.DATUM: 2011-02-13 | KLOCKAN: 14:00:00 | KATEGORI: Shopping
Passande i takt med att alla hjärtans dag dyker upp så kan jag ju köra den här jämföringen som jag pratade om tidigare. Det är alltså den söta vintage klänningen från ModCloth vs. kända Hell Bunny's version av en klänning som har setts på bland andra Katy Perry om jag inte minns fel, dock hittade jag inte bild på det. :/ Vart är alla bilder när man behöver dom?

Hell Bunny har också klänningen i svart med röda prickar, men ao ni förstår nog utan bild ;)

Men så till självaste frågan: Vem gör den bäst? När man tittar på dom såhär brevid varandra så kan jag säga att jag tycker Hell Bunny har ett lite väl stort "hål", och bältet känns lite overkill, i alla fall drar det till sig för mycket uppmärksamhet, ett tunnt rött lackskärp skulle nog gå hem bättre. Så, i mina ögon är ModCloth's den snyggaste! Vad tycker du? :)

Kommentarer
Postat av: A

Jag tycker nog ModCloth's, för bältet förstörde ganska mycket..

2011-02-13 @ 14:36:48
URL: http://arzus.blogg.se/
Postat av: Candy

Bältet är avtagbart & att hålet är stort gör bara att tuttarna syns mer vilket är fett smexy, så jag säger den från Hell Bunny (äger för övrigt den röda). Den är också mer lik den från Luella Bartleys kollektion för förra årets vår, vilket jag gillar då Luella är en av mina favoritdesigners.



Men den från Mod Cloth är också tjusig & passar ju om man vill vara mer vintageinspirerad a la städat 50-tal. ^^

2011-02-19 @ 23:40:02
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback