Nynäshamns lokaltidning gillar mig ;)

.DATUM: 2010-09-26 | KLOCKAN: 12:02:35 | KATEGORI: Bilder
Nynäsposten gillar att använda bilder på mig ser jag, inte mig emot haha! Bilderna blir inte så bra när jag fotar med cam men to be honest så orkar jag inte gå och plocka fram kameran (webbkamera in my <3), i alla fall, bilderna (som egentligen bara är en och samma bild använd i olika beskärningar!) är tagna på showen jag var med i nu i våras, King Of Pop. Jag sjöng Billie Jean för er som har missat det ;) Jag klarar inte av MJ-låtar nu tack vare alla träningar haha!

Men det roligaste av allt var ju de som kom ut nu i Augusti! Okej, den första artikeln var ju om showen - som jag var med i. Men den andra handlar om deras kör, Fantasy in Rock, som jag inte är med i! Hahah, ganska roligt att dom gillar bilden så mycket att jag blev med ändå ;)



Foto: Carina Albin

Kommentarer
Postat av: Frida Wallin Nilsson

SV: Jag har köpt dom på have2have.se :)

2010-09-27 @ 19:26:31
URL: http://fridanilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback