Me First & The Gimme Gimmes

.DATUM: 2010-09-03 | KLOCKAN: 17:11:36 | KATEGORI: Örongodis
När vi ändå pratar coverband så tänkte jag faktiskt erkänna att det finns ett coverband som jag tycker väldigt mycket om. Nämligen Me First & The Gimme Gimmes, gud vad glad jag blev när jag nyligen upptäckte att dom finns på spotify! :D

Man kan väl säga att dom speedar upp de flesta låtarna, och inte på något technobeat, utan lite.. Rockigt kanske? Jag suger nog rätt hårt på att definiera genrer. Och jag har ju inte hört alla deras låtar, och kan därför inte sätta en genre på dom.


Original: Who Put The Bomp
Cover: Who Put The Bomp
Nu är det här ju en klassiker som ALLTID är lika bra, men covern är helt superbäst att sitta och skrika med i när man peppar inför en utekväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Mägz

Halleluja! De hade jag nästan helt glömt bort!



Sv: jajjemän, jag ska dit! Men mest för att träffa en vän som ärpå besök från Dalarna:)

2010-09-03 @ 17:49:38
URL: http://babybq.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Hahaha åh, jag älskar deras skjortor xD



JAH! eller hur, tänkte samma sak xDDD

2010-09-04 @ 13:19:12
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback