Utmaningen

.DATUM: 2010-06-27 | KLOCKAN: 14:27:48 | KATEGORI: Everyday
Så här går det till:
- Varje bloggare börjar med att skriva sex sanningar om sig själv.
- Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
- Välj sex nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker ni inte visste om mig:
- Igår/imorse såg jag första Sagan om Ringen-filmen för första gången (i tvång av min pojkvän).
- Jag avskyr ketchup. Det är för sött och sliskigt.
- Jag har inte sett Star Wars, Grease (?) eller de andra Sagan om Ringen filmerna.
- Jag har inte läst sista Twilight-boken eller sett någon annan film än ettan.
- Jag älskar barnprogram!! LÖJLIGT ROLIGT! Men då ska det vara helt sjukt "make no sence"-humor eller gamla barnprogram.
- Jag har bloggat i två år.

Jag utmanar följande: 
Linnéa
Maria
Nadja
Anna
Various
Nocturnia
Blev utmanad av Arzus.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nejdå, jag kommer in hit och läser. Men det har varit ganska tyst? Längtar tills designen kommer upp :)



Jag har föresten antagit utmaningen, den finns nu uppe på bloggen! ;D

2010-06-27 @ 15:21:39
URL: http://oldchicago.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, vad skoj! Jag antar utmaningen :) Ska klura ut någonting imorgon.

2010-06-28 @ 00:37:17
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag såg Star Wars för första gången denna veckan. 1, 2 och 3 på raken haha :D Inte så illa faktiskt ;) men Grease måste du ju bara se :D:D

2010-07-07 @ 12:45:49
URL: http://skippydippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback