Lite skelettkåt, are we?

.DATUM: 2011-06-15 | KLOCKAN: 21:50:51 | KATEGORI: Shopping
För några månader sen kom jag in i någon psychobillyfas, psychostilen är så fin och jag har snurrat in på skelettgrejer i mängder nu, lite överdrivet, ja, men hallå, i alla fall! Har vilat blicken på dom här (vad som i mina ögon ser ut som ett par mjukisbyxor?) från Still Dead Serious, om jag inte förstått de hela fel. Och herregud, har nog aldrig sett ett par så snygga mjukisbyxor?!

Hoodien har man väl sett förut? Om inte den, så något liknanade, men mjukisarna, ouf, aldrig tidigare sett haha, I'm in looove. Som vanligt rå.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

sv: vad kul att du gillade hennes dvävande bilder, vilken var din favorit? :D



kram <3

2011-06-16 @ 22:47:13
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback