Working 9 to 5

.DATUM: 2011-07-05 | KLOCKAN: 21:39:05 | KATEGORI: Everyday
..ne, ärligt talat nu, jag går upp tio i fem på morgonen och kommer hem tio i fem.. DET ÄR FAN INTE MÄNSKLIGT! Det är inte ens en verklig tid, den där 5-på-morgonen, förstår inte varför den finns?

Men i alla fall, därmed blir det inget bloggande på ett tag. I helgen ska jag försöka träffa Kev, måste shoppa också (har fan inga badkläder & eftersom att jag ska åka bort snart så måste jag hitta kläder i övrigt!!) och blablabla.. Jobba tills början på Augusti, och i helgen har ni som sagt fått mina "planer", nästa helg är det Hotrod Reunion och funderar på vem fan jag ska dra med dit, och sen veckan efter det så är det Classic Car Week om jag inte minns fel ? Hm.. Får försöka fixa det här med kläderna tills dess..

PS. JAG ÄR FORTFARANDE JÄVLIGT TRÖTT PÅ MITT HÅR.................... GODNATT! DS.

Kommentarer
Postat av: Izabell

sv: Hej :D

Ja precis det gjorde jag ^^ för att få färgen lite ljusare plus att en burk färg blev som fyra burkar färg efter jag blandat ut = det räcker längre.

Dock försvinner ju färgen lite snabbare än om man låter det vara, men då har man endå så mycket färg över så det inte gör något ;)

2011-07-05 @ 22:38:16
URL: http://pinkobsession.blogg.se/
Postat av: LIENE

Stackare:( då är det ungefär som att vakna halv 6 och komma hem halv 6.

2011-07-07 @ 16:30:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ☆ MYMiC ☆

sv: haha okey :D

2011-07-07 @ 16:38:03
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback