I can be the things you want.. But I won't.

.DATUM: 2010-12-22 | KLOCKAN: 22:44:17 | KATEGORI: Everyday
Idag har jag varit en helvetes jävla duktig flicka måste jag ta i och säga. Det blev mycket sysslor idag, rätt skönt faktiskt.
  • Lagt ansiktsmask
  • Pysslat om mig själv
    Duschat, hårinpackning, bodyscrub, body lotion.. etc!
  • Damsugit över och undervåningen
  • Satt upp julpynt!
  • Jagat katten när han tog min julstrumpa
  • Städat rummet
  • Jagat katten igen (pga strumpan)
  • Slagit in paket
  • Räknat ihop klumpsumman för alla julklappar etc
  • Jagat katten igen..
Så nu sitter jag här och är trötter, funderar på om det är värt att gå iväg och göra varm choklad med grädde.. Men tror det kommer hålla mig vaken.. Det blir nog ett telefonsamtal och sängen istället :)

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: härligt 8D de e ganska så kul faktiskt ^^ visst man tröttnar efter ett tag, de e julklapparna man ser fram emot xD

2010-12-22 @ 22:57:48
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Vilken mysig blogg du har! :)

2010-12-23 @ 02:30:15
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback