Det blir en annan leopard...fitta?

.DATUM: 2010-12-29 | KLOCKAN: 00:14:07 | KATEGORI: Shopping
Pälsmössorna är ju vanligen björnfittor.. Så jag antar att detta är en leopardfitta då? Haha! Nej men i alla fall, som ni kanske minns så skulle jag köpa den till vänster, men den är slut på lagret och helt ärligt så har jag letat som fan efter affären i Stockholm, men den finns ju inte!! Så det blev till att leta efter en annan :( Hittade denna.. Vad tycker ni? Den till höger, värt? Den är iofs billigare än den första jag tänkte köpa, och jag kan dessutom sambeställa grejor där ifrån, hittar säkerligen något! Det är ju alltid skoj.


Den första ser ju helt klart gosigare ut.. Hm.. Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: maria

LJUUUUSSAAAAAAAAA

2011-01-02 @ 22:31:28
Postat av: Gockin

Gillar denna väldigt mycket =D http://www.hm.com/se/product/91468?article=91468-B#article=91468-D

2012-01-20 @ 01:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback