Ville föresten bara säga "TACK!"

.DATUM: 2011-03-05 | KLOCKAN: 20:20:18 | KATEGORI: Hairdays
..till alla er som tycker så mycket om min nya färg! Det värmer om hjärtat må jag säga, haha! Taaack puss på er, mina små risgryn<3 Eller något sånt. Men tack ska ni ha, är själv superdupernöjd, jag klippte mig hos Piz of Cake här i Stockholm! GÅ DIT!! Jag är liksom den typen (som jag vet många andra också är) som hellre går med slitet hår och ser FÖRJÄVLIG ut än går till en frisör som klipper mig fel. Det har hänt, båda delarna. Men nu gick jag hit i alla fall, eftersom att jag ansåg att den här frisyren förstår att man kanske inte vill se ut som en helt vanlig "Svensson". Och vet ni vad, de gjorde hon! ;) Haha de är ju jag och min frisyr levande bevis på! :D

Jag och kissemissen som ser lika chokade ut, haha!

Kommentarer
Postat av: bellyni

ooh jag älskar ditt hår!

2011-03-06 @ 12:40:24
URL: http://bellyni.spotlife.se/
Postat av: ellen ~

riktigt snygg (a)

& skön design ;D

2011-03-07 @ 01:35:44
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: ellen ~

du har så sköna bilder i din blogg ;D



sv :

elrhur (a) .. 10 kr är riktigt bra pris måste jag säga haha x)

2011-03-09 @ 01:14:32
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: mori

hur mycket kosta det att klippa sig där D: jag har haft smygångest ett tag nu för mitt hår börjar verkligen bli slitet men har inte vågat gå >__>

2011-04-23 @ 18:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback