Varför finns det inte bra barnprogram längre?

.DATUM: 2011-02-19 | KLOCKAN: 12:19:11 | KATEGORI: Shopping
Det är en fråga jag har ställt mig tusentals gånger. Tills jag såg Phineas & Ferb.. Det är dom "nya tidernas" absolut BÄSTA barnprogram! Jag ska vara helt ärlig med er och jag älskar det! Och Perry - näbbdjuret som är en hemlig agent.. Åh han är så underbar! Jag har precis spanat runt efter bilder på Katy Perry och hittade därmed lite bilder på "Perry the platypus" också, och jag ser att många har tshirts med honom. Som tjejen nedanför.

Tidernas coolaste tshirt..? I alla fall topp tio, haha!

Så vad gör jag då? Jo jag googlar runt för att jag tänker - den här måste jag ha! Min andra tanke är "Den kanske finns på 80stees?" men så tänker jag om, ne det kan den inte göra. Jag bildgooglar lite och vad ser jag... Den här exakta tshirten på 80stees.com!! Åhh, lycka! Den kostar 130 sek, det är ingenting för den här snyggingen! Nu är det bara lite struligt med storlekar. Ska jag ha en lite oversize, som tjejen på bilden lär den bli. Eller ska jag ha en som sitter "perfekt", men dock lite tight över brösten? Hm jag vet inte.. Funderar på oversize.

Japp, det blev a hell of a lot text i det här inlägget.. LEV MED DET ;)

Kommentarer
Postat av: A

Du har rätt :)



SV: Tackar! :)

2011-02-19 @ 14:12:35
URL: http://arzus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback