Nej, helt ärligt, jag är slutkörd!

.DATUM: 2011-02-18 | KLOCKAN: 23:58:00 | KATEGORI: Everyday
Ska bli skönt att sova ut.. Är helt slutkörd efter veckan trots alla sovmorgnar.. Men jag var vaken lääänge igår. Såg på I'm Legend och sen pratade jag i telefon till.. Tja, över midnatt. Lyckades försova mig en halvtimme och sen åkte jag direkt över till Maria efter skolan. Trött, trött, trööött. Men det är okej, har bara sovit 4-5 timmar i natt ju.

Nu ska jag pröva mina nya stayups från H&M, impulsköpte när jag ändå stod vid kassan. Var var det.. 30 sek ? Supervärt! ;) Har spanat på dom länge faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle du som kille tillåta din flickvän få ha sex med en annan tjej och skulle du som tjej tycka att det var okej för dig att ha det? Motivera gärna.(läs inlägg)

2011-02-19 @ 11:00:32
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, jag har haft rosa :) Men inte turkost, nej.

Jag hade Directions baby pink då, och den var väl okej. Men som alla toningar så går det ju ur väldigt fort, så det beror väl mest på hur ofta du tvättar håret.

2011-02-19 @ 11:04:55
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback