Min "egendag" gick åt helvete igår

.DATUM: 2010-10-17 | KLOCKAN: 08:50:07 | KATEGORI: Nailart / Makeup
..följde med pappa till tippen istället (tre gånger). Blev oljig och dan. Inte lika sexigt som det låter dock.. Men i alla fall, funderar vagt på om jag ska göra ett nytt försök idag.. Pyssla om mig själv lite, dricka te och pröva lösögonfransar. Body lotions och ordna ut håret. How about that? Jag tycker det låter lysande. Ska börja pröva lösögonfransar direkt! :D


Foto: Ramle On



Update.. Man kanske ska klicka hem något också.. Jag menar, vad mår man inte bättre utav än att få hem ett paket? Hihih.. Har hittat en dröööööös med lösögonfransar för billigt pris.. HMM!

Kommentarer
Postat av: bara bea

ah det är sant, jo spetströja har jag haft nån gång! ocf skulle man ha en knäppt kavaj men inget jag skulle ha ute på stan, hemma med brudarna kanske, har aldrig haft det men vissa passar i det :)



Jo jag har sett hennes header, man ser inte så mycke men jag förstår din mening :)

2010-10-17 @ 09:14:30
URL: http://beaaas.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

älskar bilden :D

2010-10-19 @ 06:55:24
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback