Första testinlägget för eventuellt nya bloggen!

.DATUM: 2010-05-23 | KLOCKAN: 19:10:34 | KATEGORI: Everyday
Here I go for the hundred time.. Det känns som att jag byter blogg för ofta. Vågar inte ens fråga er vad ni tycker!   Men i alla fall, jag kände att jag inte orkar med .tk domänet längre, det fungerade inte som jag ville, och buunie kändes inte lika passande längre.

Så det blev ett bbombshell istället. Hoppas ni hänger med hit också, kanske lite lättare att hitta hit också.. Hm, men än så länge vet jag inte ens om jag vågar byta blogg. Så det blir till att använda den här länken som testblogg ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyyyygg bloggen blev! Riktigt najs! Kul att se en bild på dig också, du är supersöt =D



Svar: Jo men precis :o Är sånt jag får fundera på.. Men sen vill jag inte ha något advancerat heller, ska ju inte va som andra webshoppar lixom, mer som en bloppis året runt :D

2010-05-29 @ 10:55:42
URL: http://newmemories.blogg.se/
Postat av: Tsukii

sv: hah tack ska du ha! ;D

2010-06-14 @ 00:22:42
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback