Bless this mess, home sweet home

.DATUM: 2010-07-28 | KLOCKAN: 22:20:00 | KATEGORI: Everyday
Kom hem ifrån JÖNKÖPING (vad fick jag LIDKÖPING?! ifrån?) idag, dock senare än planerat. Det var roligt att åka till Göteborg, en mysig stad. Och tro det eller ej, jag har börjat dricka kaffe!? Eller okej, latte/islatte och cappuchino. Hatar ju kaffe, what's up with that?

Men tyvärr fick jag inte rymma en dag ifrån verkligheten som målet varit. Kvällarna var absolut "me-time", eget hotellrum och mycket nya saker ledde till ett eget litet "mysspa". Solen har skinit överallt där vi stannat (ja, utom här i STHLM då..), men när jag vaknade på Tisdag morgon och läste mina sms så bröt helvetet ut. Jag orkar faktiskt inte ta mer av just den typen problem så jag valde att välja bort den striden. Det finns ingenting jag kunde göra för att göra situationen bättre ändå, vad än jag skulle säga så skulle det byggas på. Så lika bra att vara tyst.

Liseberg var rätt lugnt till en början, men framåt 15-snåret var parken FULL med köer. Mobilens vibration var avstängd så jag blev inte störd utav några som helst sms. Vi gick till Smålands ÄNDA indiska restaurang på kvällen (bättre än flesta här uppe, till och med!) och jag blev förälskad i alla sjukt konstiga Bollywood musikvideos.

Men så kom Onsdagen, idag alltså. Jag loggade in på facebook med mobilen och självklart stöter jag på nästa person som påstår att allt som går fel är på grund utav mig. Konstigt det där, den senaste som sa exakt samma saker var psykiskt sjuk.. Så jag tar inte för illa upp. Det känns inte som att problemet ligger hos mig. Jaja, jag är hemma nu i alla fall. Gör ett nytt rymningsförsök nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: IDA - TÄVLING PÅ BLOGGEN

sv: Haha... Jag har A... :)

2010-08-07 @ 16:32:43
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback