Keep on rolin', darlin'

.DATUM: 2010-07-29 | KLOCKAN: 16:55:14 | KATEGORI: Shopping
JAG ÄR I EXTAAAS! Sedan jag köpte min turkosa t-shirt med texten "keep on rolin" och ett par roller skates på, så kom jag ihåg när jag hade ett par när jag var mindre. Det var sjukt roligt att åka, och eftersom att jag tränade konståkning så var detta ett bra sätt att träna ytterligare. I alla fall, det är ju sjukt snyggt med vita skates med rosa hjul, jag letade runt lite och jag har hittat ett par som fyller dom exakta kraven av mina fantasier! Runt 300 spänn! ÅHÅÅÅ JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN!


Glida omkring på gatorna i ett par rollerskates, JA TACK!

Kommentarer
Postat av: IDA

Vilka häftiga :D

2010-07-30 @ 11:46:54
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback