Fullplanerad sommar, ledig söndag

.DATUM: 2010-07-17 | KLOCKAN: 22:57:28 | KATEGORI: Nailart / Makeup
Juni och Juli är dom mest fullbokade månaderna i mitt år, tror jag. Man måste ju ta vara på sina dagar, och just nu känns det verkligen.. Fullbokat.. Denna veckan har det varit jobb, nästa vecka samma sak. Helgen nästa vecka går åt till Malmby, och veckan efter det Göteborg, och efter det Classic Car Week i Dalarna. Phew, imorgon har jag inte någonting inbokat så jag funderar på att ta min nagelmålning då istället?

Jag har suttit hela kvällen och funderat VAD jag ska måla, är sugen på något dekorativt - men vad? Tånaglarna ska vara röda, i mitt nya lack. Men jag har haft röda naglar på händerna för mycket. Så jag funderade på antingen något i spets (ja, spets. som i spetsgardiner you know.) eller något annat dekorativt. Men spets är kanske inte det smidigaste att arbeta med? Jag menar, jag jobbar med händerna hela tiden, det är ju markservice. Vad tycker ni?


Har aldrig tänkt på det direkt förut, men Gaga har ju rätt special nails?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback