SVENSKA FOLKET, NI ÄR NU OFICIELLT NAZISTER!

.DATUM: 2010-12-24 | KLOCKAN: 23:19:42 | KATEGORI: Everyday
Fy FAN vad förbannad jag blir! För att göra en lång historia kort, letade efter örnen som förknippas med nazism, och hittade DEN HÄR hemsidan!! JAG BLIR FÖRBANNAD, DET ÄR VAD JAG BLIR! Hemsidan raddar upp "kända tecken på att ditt barn har något på gång som har med nazism att göra", och jag blir FÖRBANNAD - jag kan inte säga det nog med gånger!! Kika gärna in på länken själva, men annars så tänker jag rada upp några utav deras tunga argument om hur man vet att ens barn är nazist.
  • De har Svenska flaggan på rummet.
    Ja, fyfan, är man Svensk så får man inte erkänna det! FÄRGA HÅRET SVART OCH HA BRUNA LINSER FÖR FAN! Vet någon att du är Svensk så får du SKÄMMAS!
  • De finner intresse i Hitler och / eller 2:a världskriget, gäller även asatron/vikingatron
    Historia?! Ska man ge fan i det förflutna nu också?!
  • Kortklippt hår eller rakat huvud
    Föööör det är ju bara nazister som har det.. EEEEELLER!?
  • Byta umgängeskrets
    Japp, där hör ni barn. En gång vänner, alltid vänner. Ni måste alltid förlåta dom och umgås med dom föralltid. Inga nya vänner här inte!
  • Tatueringar med vikingamotiv
    ..du driver?
  • Svarta kläder / Bombarjacka / Kängor
    Skit i att bombarjackan är mode. Skit i att du är alternativ och klär dig i svart. Skit i att det är inne med Doc's. Du är ändå bara en nazist då.
Det finns inte ord för hur arg jag blir.. Jag.. Nej... Nu... Jag tänker fanimig köpa mig en FET JÄVLA SVENSK FLAGGA och hänga upp på rummet, och den som kallar mig för rasist eller nazist ska få en KÄFTSMÄLL!


Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

fan va bra du är! kunde inte sagt det bättre själv haha :)

2010-12-25 @ 15:48:31
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: -DES-

Hahaha, way to go!

2010-12-29 @ 19:34:12
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback